Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

pondělí 18. 4.

Na shortlist letošního festivalu PIAF se dostalo 61 agentur z 18 zemí. Nejvíc nominací (12) má BBDO Russia Group. České agentury dostaly 21 nominací. — Empresa Media Jaromíra Soukupa se opřela do televize Šlágr a České muziky Karla Peterky. Ve čtvrtek Sedmička představila Peterku jako „mediálního mága na pokraji krachu“, Faktor S popsal Šlágr jako „jihočeský kanál na důchodcovské peníze“. Důvod ofenzívy lze najít v citaci kapelníka Mistříňanky: „Nám nikdy nic neplatil. Akorát jsem mu účtoval jízdné tři koruny za kilometr, víc nechtěl dát. Pikantní na tom všem je, že ačkoli jsme už dávno přešli na TV Barrandov [provozuje Empresa], tak nás neustále hraje dál na Šlágru, aby to vypadalo, že jsme pořád u nich.“ Peterka se pokusil tvrzení z magazínů zesměšnit v klipu na melodii lidovky Prší, prší, jen se leje. Svou televizi v něm nazývá „pracovní Lágr TV“.