Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

AAA Auto najala na marketing Mototechny Gálika

Strategický konzultant Stanislav Gálik vytvoří pro AAA Auto nový koncept Mototechny.

Stanislav Gálik

Stanislav Gálik

Skupina autobazarů AAA Auto najala pro vytvoření nového marketingového konceptu sítě prodejen zánovních vozů Mototechna externího strategického konzultanta Stanislava Gálika. Ten současně působí jako konzultant pro prémiový segment České spořitelny, mimo jiné je jedním z protagonistů aktuální náborové kampaně České spořitelny, v níž chválí její přístup k zaměstnancům. Zaměstnancem České spořitelny podle svého vyjádření pro Médiář nadále zůstává, Mototechně se věnuje jako externí poradce.

Jeho úkolem je budovat tuto značku rovněž jako „prémiový segment“ a pracovat na rozvoji pobočkové sítě i prodeje, včetně plánovaného otevření prvního showroomu Mototechny v Praze. Podle Gálika by k němu mělo dojít „ve velmi blízké době, dřív, než si dokážete představit“. Přesný čas a místo ale neuvedl.

„Značku Mototechna jsme koupili před pěti lety,prodáváme pod ní vozy do dvou let stáří a za poslední tři roky jsme zaznamenali markantní nárůst zájmu o tento segment,“ uvedla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová. Gálikovým úkolem bude podle ní „postavit značku na jiných principech než čistě spotřebních a rozvíjet ji jako prémiovou“. Mototechna bude podle Topolové posilovat zejména rychle rostoucí segment SUV a segment luxusnějších vozů.

Právě vozy SUV jsou podle zástupců sítě AAA Auto hlavním tahounem prodeje, protože jsou v současnosti nejprodávanějším segmentem v pražských pobočkách, přičemž v Praze roste síť AAA Auto nejrychleji – zhruba o 20 % ročně. Celkový prodej v AAA Auto se zvedá ročně o něco přes 10 % a letos by se měl přiblížit 70.000 prodaných vozů. 

„Za poslední čtyři roky prodala síť AAA Auto pod značkou Mototechna 36.000 vozidel, z toho za poslední rok víc než 8.000 vozidel. V příštím roce plánujeme prodat v Mototechně 12.000 vozů,“ uvedl Gálik.

Jedním z produktů, které Mototechna zavádí, je podle něj způsob financování koupě vozu Bumerang, který umožňuje zákazníkům odprodat vůz Mototechně zpět za předem garantovanou cenu poté, co doba financování skončí – produkt připomíná operativní leasing, s tím rozdílem, že zákazník podle Gálika v tomto případě auto opravdu vlastní.

AAA Auto se minulý týden stala oficiálním partnerem české fotbalové ePojisteni.cz ligy, jejímž klubům poskytla prostřednictvím značky Mototechna 105 nových vozů. Ty si po nájezdu určitého počtu kilometrů, jež by kluby měly najet v období zhruba od čtyř měsíců do půl roku, převezme zpět a začne je prodávat ve své síti.

Stanislav Gálik dříve spolupracoval mimo jiné s J&T Bankou a Tesco Stores, je zakladatelem značky luxusních oděvů Galard a bývalým ředitelem inovačního centra Unifer.