Řízení PR a komunikačních aktivit značky Accent na českém trhu zajišťuje od října 2015 PR agentura Accedo Czech Republic Communications. Accent je původně marocká značka smartphonů, tabletů a PC tabletů. Úkolem Acceda bude posilovat povědomí o jejích produktech včetně kompletního zajištění vztahů s médii, správy testování produktů, nákupu médií a pomoci s tvorbou obsahu pro sociální sítě.
„Pro podzimní a hlavně vánoční trh připravujeme v Česku uvedení dvou produktových novinek. První z nich bude nový smartphone střední třídy v pětiapůlpalcovém balení. Druhou bude nový model dětského tabletu Kidzy,“ říká Jakub Vaniš, výkonný ředitel velkoobchodu PhoneLevel.eu GSM, který je výhradním dovozcem a prodejcem značky Accent v Česku a na Slovensku.
„Necelé čtyři roky jsme pracovali pro jednoho nejmenovaného velkého čínského výrobce telefonů, jehož tváří je v posledních letech ikonická ´68´. Tento segment PR tedy umíme a věřím, že máme co nabídnout,“ uvedl spolumajitel Accedo Czech Republic Communications Ondřej Hampl se zřejmým odkazem na spolupráci Jaromíra Jágra a čínské značky Huawei. Čínský výrobce především mobilních telefonů Huawei využívá propojení s „číslem 68“ v Česku už dva roky a ředitel jeho české pobočky letos oznámil záměr pokusit se udělat z Jágra globálního ambasadora Huawei.
Při propagaci Accentu tak agentura vyměnila „číslo 68“ za jméno jiného známého sportovce, a sice desetibojaře, někdejšího olympijského vítěze a v současnosti televizního moderátora Romana Šebrleho, který je tváří značky Accent v Česku.