V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Accedo vyhrálo celoroční PR pro Mariánské Lázně

Úkolem agentury bude zvýšit návštěvnost tuzemské klientely a podpořit jméno města.

Kolonáda v Mariánských Lázních

Kolonáda v Mariánských Lázních

PR agentura Accedo Czech Republic Communications zvítězila ve výběrovém řízení města Mariánské Lázně na realizaci PR kampaně této turistické a lázeňské destinace na českém trhu pro rok 2016. Primárním cílem spolupráce bude dlouhodobě budovat pozitivní image města Mariánské Lázně, aby tam z Česka jezdilo víc lidí. Accedo bude mít na starosti kompletní zajištění vztahů s médii a tvorbu a řízení mediální kampaně a dalších nástrojů PR.