Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Accedo vyhrálo celoroční PR pro Mariánské Lázně

Úkolem agentury bude zvýšit návštěvnost tuzemské klientely a podpořit jméno města.

Kolonáda v Mariánských Lázních

Kolonáda v Mariánských Lázních

PR agentura Accedo Czech Republic Communications zvítězila ve výběrovém řízení města Mariánské Lázně na realizaci PR kampaně této turistické a lázeňské destinace na českém trhu pro rok 2016. Primárním cílem spolupráce bude dlouhodobě budovat pozitivní image města Mariánské Lázně, aby tam z Česka jezdilo víc lidí. Accedo bude mít na starosti kompletní zajištění vztahů s médii a tvorbu a řízení mediální kampaně a dalších nástrojů PR.