Seznam.cz dopoledne slibuje představit „novinku, která nabourá pár zaběhlých stereotypů“.

Accedo vyhrálo celoroční PR pro Mariánské Lázně

Úkolem agentury bude zvýšit návštěvnost tuzemské klientely a podpořit jméno města.

Kolonáda v Mariánských Lázních

Kolonáda v Mariánských Lázních

PR agentura Accedo Czech Republic Communications zvítězila ve výběrovém řízení města Mariánské Lázně na realizaci PR kampaně této turistické a lázeňské destinace na českém trhu pro rok 2016. Primárním cílem spolupráce bude dlouhodobě budovat pozitivní image města Mariánské Lázně, aby tam z Česka jezdilo víc lidí. Accedo bude mít na starosti kompletní zajištění vztahů s médii a tvorbu a řízení mediální kampaně a dalších nástrojů PR.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr