Konzultační agentura Acomware zaměřená na internetový marketing má dva nové klienty z oblasti tradiční výroby. Výrobci uměleckých, školních a kancelářských potřeb Koh-i-noor Hardmuth zajistí kampaně ve vyhledávání a na YouTube, a to na polském trhu. Českolipský výrobce elektrického ručního nářadí Narex si u agentury objednal brandovou kampaň na podporu podzimních akcí, včetně videoreklamy a kampaní PPC a RTB.
„Mezi našimi klienty přibývají tradiční výrobní společnosti, které se snaží využívat prostředí e-commerce k dalšímu růstu a také k expanzi do zahraničí,“ shrnuje šéf Acomware Jan Penkala. Firma, která aktuálně zaměstnává 45 lidí, za třináct let fungování obsloužila přes 3.000 internetových projektů, dělá jak pro maloobchodníky (třeba Tescomu), tak pro prodejce přes internet (Vaše čočky či Kytary.cz).