Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Danone (Activia): Ať ten dobrý pocit trvá

  • Klient: Danone
  • Agentura: Y&R
  • Art director: Gerrit Gerischer
  • Copywriter: Daniel Joseph, Petr Stančík, Jitka Bret Srbová
  • Creative Director: Jaime Mandelbaum, Jitka Bret Srbová
  • Account team: Dominika Lakomá, Kateřina Horáková, Pavla Dúbravská, Linda Hennessy
  • Režisérem tv spotů: Ali Ali (mimo jiné držitel loňského stříbrného canneského lva za kampaň Panda)
  • Produkce: Boogiefilms

Shrnutí briefu (zadání): Změnit vnímání produktu jako řešení, které nastupuje až v případě problémů. Posílit pravidelnost konzumace. Argument: Stejně jako jiné věci v životě i zažívání potřebuje pravidelnou péči, aby správně fungovalo. Pravidelná péče v našem kontextu znamená pravidelné doplňování unikátních bakterií Bifidus ActiRegularis, které Activia obsahuje.

Televizní kampaň bude následovat kampaň tisková ve formě dopisů, mimo jiné půjde o netradiční vkládanou inzerci do magazínů Vlasta, Ona DNES a Týdeník Květy a seriál sedmi pokračování inzerátů-dopisů v dalších ženských titulech. Vše vypukne v období Valentýna, v polovině února.

Kampaň má i svou on-line podobu, která bude rovněž spuštěna 14. 2.