V centru Prahy proběhl seminář o digitálním rozhlasu. Vřele doporučujeme dánský film Redakce, nemilosrdný popis toho, jak se nešťastní matadoři tiskového bulváru marně snaží chytit ujíždějící vlak internetu. Na Jednom světě budou ještě dvě projekce snímku. Ungerova firma Dead Line Media spustila My89.cz, první magazín ze čtyř avizovaných. AMC představila televizní studio Formule 1

Danone (Activia): Ať ten dobrý pocit trvá

  • Klient: Danone
  • Agentura: Y&R
  • Art director: Gerrit Gerischer
  • Copywriter: Daniel Joseph, Petr Stančík, Jitka Bret Srbová
  • Creative Director: Jaime Mandelbaum, Jitka Bret Srbová
  • Account team: Dominika Lakomá, Kateřina Horáková, Pavla Dúbravská, Linda Hennessy
  • Režisérem tv spotů: Ali Ali (mimo jiné držitel loňského stříbrného canneského lva za kampaň Panda)
  • Produkce: Boogiefilms

Shrnutí briefu (zadání): Změnit vnímání produktu jako řešení, které nastupuje až v případě problémů. Posílit pravidelnost konzumace. Argument: Stejně jako jiné věci v životě i zažívání potřebuje pravidelnou péči, aby správně fungovalo. Pravidelná péče v našem kontextu znamená pravidelné doplňování unikátních bakterií Bifidus ActiRegularis, které Activia obsahuje.

Televizní kampaň bude následovat kampaň tisková ve formě dopisů, mimo jiné půjde o netradiční vkládanou inzerci do magazínů Vlasta, Ona DNES a Týdeník Květy a seriál sedmi pokračování inzerátů-dopisů v dalších ženských titulech. Vše vypukne v období Valentýna, v polovině února.

Kampaň má i svou on-line podobu, která bude rovněž spuštěna 14. 2.