Online obchod s potravinami Rohlík.cz – s podporou Piškaninovy Hopi – expanduje do Brna. Hlavními dodavateli jsou Makro (většina sortimentu), Sklizeno (farmářské), Pet Center (zvířata) a Teta (drogerie).

Danone (Activia): Ať ten dobrý pocit trvá

  • Klient: Danone
  • Agentura: Y&R
  • Art director: Gerrit Gerischer
  • Copywriter: Daniel Joseph, Petr Stančík, Jitka Bret Srbová
  • Creative Director: Jaime Mandelbaum, Jitka Bret Srbová
  • Account team: Dominika Lakomá, Kateřina Horáková, Pavla Dúbravská, Linda Hennessy
  • Režisérem tv spotů: Ali Ali (mimo jiné držitel loňského stříbrného canneského lva za kampaň Panda)
  • Produkce: Boogiefilms

Shrnutí briefu (zadání): Změnit vnímání produktu jako řešení, které nastupuje až v případě problémů. Posílit pravidelnost konzumace. Argument: Stejně jako jiné věci v životě i zažívání potřebuje pravidelnou péči, aby správně fungovalo. Pravidelná péče v našem kontextu znamená pravidelné doplňování unikátních bakterií Bifidus ActiRegularis, které Activia obsahuje.

Televizní kampaň bude následovat kampaň tisková ve formě dopisů, mimo jiné půjde o netradiční vkládanou inzerci do magazínů Vlasta, Ona DNES a Týdeník Květy a seriál sedmi pokračování inzerátů-dopisů v dalších ženských titulech. Vše vypukne v období Valentýna, v polovině února.

Kampaň má i svou on-line podobu, která bude rovněž spuštěna 14. 2.