Celkem devět lvů pro české agentury Young & Rubicam a McCann. Připomeňte si letošní Cannes.

AdActive prodává inzerci Echo24.cz, neexkluzivně

Mediální zastupitelství s účastí Penty nabízí reklamu na webu Dalibora Balšínka.

Dalibor Balšínek

Dalibor Balšínek

Internetové mediální zastupitelství AdActive začalo prodávat reklamu na webu Echo24.cz Dalibora Balšínka. Médiář o tom informovala Michaela Bičíková z AdActive. Spolupráce není exkluzivní. AdActive spadá do portfolia skupiny Penta, ta v něm získala podíl nedávnou koupí vydavatelství Vltava-Labe-Press. To v AdActivu drží 30% podíl, stejně jako Jan Vobecký a Petr Ott, 10% má Tereza Kosíková.

AdActive slouží VLP právě jako prodejce internetové reklamy, a to na jejím webu Deník.cz. Zastupuje též Britské listy, Akcie.cz či Patria.cz.

Čtenáři Echo24.cz jsou podle AdActive ekonomicky aktivní, spíš vzdělanější (73 % SŠ, VŠ), s vyššími příjmy a z velkých měst. Echo24.cz navštíví podle údajů NetMonitor z prosince 2015 měsíčně přes 200.000 reálných uživatelů.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr