Duo Těžkej Pokondr zveřejnilo na YouTube svůj „zakázaný rozhovor“ s novinářem Jaroslavem Kmentou, interview je o hrozbě Andreje Babiše a motivech odchodu Pokondrů z Frekvence 1. Rádio mezitím vysílalo nekonfliktní předvolební rozhovor Xavera Veselého s Babišem.

AdActive nabírá, obchod po Brklovi řídí Čapek

Prodejce online reklamy Penty vzal šéfa z Mladé fronty a několik nových obchodníků.

Do mediazastupitelství AdActive, které na sklonku loňska celé převzalo vydavatelství Vltava Labe Media skupiny Penta, nabralo několik nových lidí. Ke konci prosince z AdActive odešel obchodní ředitel Jan Brkl, od ledna ho nahradil Josef Čapek, který přišel z konkurenční Mladé fronty.

Do týmu pro agenturní prodej a klíčové klienty nastoupili Monika Košťálová a Štefan Novosad. Oddělení přímého obchodu rozšířily Kateřina Hoffmannová a Martina Firmanová. K 1. únoru má nastoupit Jan Zubina, a to jako specialista na real-time bidding (RTB). Přijde z Googlu, kde pracoval jako strategic partner manager.

Firmu naopak opustí dosavadní manažeři a spoluzakladateléTereza Kosíková odchází formálně koncem ledna, Jan Vobecký koncem února.

Monika Košťálová

Monika Košťálová

Monika Košťálová poslední dva roky působila v Impression Media jako account manager. Měla na starosti jak přímé klienty, tak menší či střední agentury.

Štefan Novosad

Štefan Novosad

Štefan Novosad získal zkušenosti jak na straně klienta (České aerolinie, UPC), tak na straně reklamní agentury. V Made by Vaculik se jako account staral o online aktivity klientů Fio Banka, T-Mobile nebo Stock Plzeň.

Martina Firmanová

Martina Firmanová

Martina Firmanová působila v online byznysu ve vydavatelstvích Motormedia Bohemia, Mladá fronta a Czech News Center.

Kateřina Hoffmannová je v obchodu patnáct let, začínala v rádiích, následně se věnovala onlinu ve vydavatelství Mladá fronta a v Burdě Praha.

AdActive prodává reklamu na webech Vltava Labe Media i zastupovaných. Kromě webů spjatých s novinami (Deník.cz) a časopisy jde mezi vlastními i o čistě online tituly (Dotyk.cz vzniklý z tabletového časopisu, Kafe.cz pro ženy, loni koupené Cars.cz či nově spuštěný Automix.cz pro muže). Na základě dat NetMonitoru udává celkový měsíční zásah 4,8 milionu uživatelů.