Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

AdActive se pouští do programatického nákupu

Nově otevřené oddělení prodejce reklamy řídí Ondřej Lejko.

Ondřej Lejko

Ondřej Lejko

Mediazastupitelství AdActive otevírá nové oddělení programatického nákupu a real-time biddingu (RTB). Bude je mít na starosti Ondřej Lejko. Ten do AdActive přišel z agentury Universal McCann, kde dělal tři roky jako specialista na digitální média a nákup internetové reklamy.

„V RTB pozorujeme kontinuální nárůst. Současně zaznamenáváme poptávku po programatickém nákupu jak ze strany přímých klientů, tak ze strany mediálních agentur,“ podotkl ředitel AdActive Jan Vobecký. On, Petr Ott vlastní v AdActive po 30 %, stejný podíl má vydavatelství Vltava-Labe-Press, zbylých 10 % drží Tereza Kosíková.