Mediazastupitelství AdActive od listopadu zastupuje úložiště Myairbridge.com pro prodej reklamy na českém trhu. Jeho obchodní a inzertní aktivity převzalo po odchodu webu od prodejce internetové reklamy Arbomedia ze skupiny Tiscali Media. Arbomedia pracovala pro Myairbridge.com od ledna letošního roku.
„Mediální zastupitelství Arbomedia zastupovalo už úložiště Úschovna, které je do jisté míry naším konkurentem, takže jsme vnímali možnost určitého propojení uživatelů obou služeb, které by se nepřekrývalo a bylo pro inzerenty zajímavé. Pro ilustraci, pracoval jsem kdysi pro Ringier, který vydával dva bulvární tituly, Blesk a Aha!, a nabízel je zadavatelům a mediálním agenturám v inzertním balíčku. Věřili jsme, že s Úschovnou dokážeme vytvořit obchodní model, který bude zajímavý pro mediálky i pro nás, ale ten model se z našeho pohledu úplně nenaplnil,“ řekl Médiáři Jan Blažek, marketingový a obchodní ředitel Myairbridge.
Pro AdActive se jeho firma rozhodla podle jeho slov na základě doporučení. „Spojení s Adactive vítáme a jsme rádi, že nám pomáhá i s marketingem a publicitou zaměřenými na agentury a jejich klienty. Zatímco uživatele se nám podařilo podchytit a v současnosti jsme z tohoto pohledu na zhruba 80 % Úschovny, v marketingu zacílenm na zadavatele jsme měli rezervy,“ uvedl Blažek.
Myairbridge.com cílí na lidi od 18 do 30 let, kteří zatím spíš využívají globální cloudová úložiště. Inzerenty chce získat mimo jiné na to, že jim nabídne větší plochu pro reklamní sdělení, takzvaný full screen formát. Pro statický full screen přitom využívá jak obrázek v pozadí, tak formát pracující se statickými i pevnými pozicemi kolem odesílacího boxu. Součástí prezentace může být i videoreklama.
Pro mediazastupitelství AdActive je úložiště zajímavé tím, že jako první z webů nabízí služby transferu dat. Díky tomu může agentura podle svých zástupců nabídnout klientům nové služby a formáty i zajímavou cílovou skupinu.