Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Adexpres přijal Havlíčkovou a Solcerovou

Olga Havlíčková z Mindshare a Olga Solcerová z Lenova jdou do Adexpresu.

Do digitální agentury Adexpres nastupují coby nové account manažerky Olga Havlíčková a Olga Solcerová.

Olga Havlíčková

Olga Havlíčková

Havlíčková přichází z digitálního oddělení mediální agentury Mindshare, kde měla na starosti klienty jako Českomoravská stavební spořitelna, Ford, Unilever, F&F, Budvar a jiné. V Adexpresu a iProspectu bude mít v portfoliu Lego, Mastercard a Hondu.

Olga Solcerová

Olga Solcerová

Solcerová přišla od producenta spotřební elektroniky Lenovo, kde působila ve funkci marketing executive pro dvanáct zemí východní Evropy. V Adexpresu dostala na starost klienty CK Fischer, Dvořákova Praha, Daramis, C&A a další.

Digitální agentura Adexpres je součástí skupiny Adexpres, která od jara patří do mezinárodní sítě Dentsu Aegis.