Digitální agentura Adexpres Jana Galgonka ohlašuje za poslední půlrok nové klienty v oblasti výkonnostního marketingu. Jsou mezi nimi počítačová škola Gopas, pojišťovací služba Axa Assistance, e-shopy Honzovy obchody, 3DVirtuálníObchody (konkrétně 3D living a Slevovyprodej), prodejce koupelnového vybavení Ravak, klinika estetické chirurgie Asklepion nebo realitní developer PPF Real Estate. Jejich měsíční obrat v kampaních typu PPC (pay-per-click) přesahuje částku 2 miliony Kč měsíčně. „Výkonnostní kampaně PPC děláme v nějaké míře pro drtivou většinu našich klientů, kterých máme v portfoliu více než 70. Tyto kampaně se v současné době na obratu agentury podílí zhruba 25 %,“ doplnil na dotaz Médiáře obchodní ředitel Adexpresu Tomáš Búřil.
Galgonkova agentura zřídila oddělení výkonnostního marketingu před půl rokem, pár měsíců nato - letos v březnu - přijala jako jejího šéfa Petra Mareše, který předtím působil v agentuře H1.cz. Aby agentura zvládla objem práce poté, co se zaměřila na akvizici klientů, hodlá přijmout další lidi. Nyní agenturní tým tvoří 27 hlav. Klienty Adexpresu jsou GSK, Homecredit, Hero, Hudy, Sazka, SazkaBet, CK Fischer, Moravské naftové doly ze skupiny KKCG, Globus, Daramis či Douwe Egberts.