V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Adexpres udělal další akvizici, koupil Inborn

Digitální agentura, jíž šéfuje Jan Galgonek, si pojišťuje oblast výkonnostního marketingu.

Jan Galgonek a Ondřej Sláma

Jan Galgonek a Ondřej Sláma

Digitální agentura Adexpres, která od letošního jara patří pod Dentsu Aegis, převezme od 1. října agenturu Inborn Ondřeje Slámy, podnikající v oblasti výkonnostního marketingu. Adexpres by tak měl zvýšit spravovaný objem financí v online médiích na 600 milionů Kč ročně.

Inborn tvoří patnáctičlenný tým složený z account manažerů a specialistů na search engine marketing. Objem jím spravovaných online investic činí podle jeho zástupců přes 100 milionů Kč ročně. Ve spojení s výkonnostním týmem Adexpresu by měla vzniknout v agentuře entita s více než 40 specialisty na výkonnostní reklamu.

Sláma bude podle šéfa Adexpresu Jana Galgonka zastávat v Adexpresu funkci výkonnostního ředitele (performance directora). Povede strategicky a ideově celý tým výkonnostního marketingu a bude zodpovídat za tvorbu strategií a za kvality i servis pro všechny klienty Adexpresu, iProspectu a bývalého Inbornu. Pracovat bude v úzkém tandemu s Petrem Marešem, který se bude věnovat primárně obchodnímu rozvoji a bude zodpovědný za plnění obchodních plánů divize. Spojený tým specialistů na search engine marketing pak povede Tomáš Richter, současný výkonnostní strategický manažer agentury Adexpres.

Výkonnostní agentura Inborn vznikla v roce 2010. Dlouhodobě pracuje pro klienty, jako jsou například Karlovarské minerální vody, skupina Savencia, Datart, Baťa, Socialbakers, Mixit nebo Moneta Money Bank.