V pražském Karlíně proběhne od 14 hodin naše dlouho očekávaná akce o Snapchatu v Česku.

Reklamní trh stoupl v lednu o pětinu

Rok 2016 začala televize meziročním nárůstem o pětinu, rádio dokonce o třetinu, ukazuje monitoring ceníkových hodnot reklamy od Nielsen Admosphere.

První měsíc roku 2016 přinesl všem sledovaným mediatypům nárůst inzertních příjmů. Jde přitom o ceníkové ceny – ukazují trend, skutečné příjmy z reklamy bývají nižší. Žebříčky nejvíc se propagujících zadavatelů ani kategorií se v lednu oproti loňsku nezměnily. Nejvíc inzeruje opět Mountfield, respektive velcí prodejci potravin, elektroniky a léků pro sezonním chorobám.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, leden 2016

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr