Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Reklamní trh stoupl v lednu o pětinu

Rok 2016 začala televize meziročním nárůstem o pětinu, rádio dokonce o třetinu, ukazuje monitoring ceníkových hodnot reklamy od Nielsen Admosphere.

První měsíc roku 2016 přinesl všem sledovaným mediatypům nárůst inzertních příjmů. Jde přitom o ceníkové ceny – ukazují trend, skutečné příjmy z reklamy bývají nižší. Žebříčky nejvíc se propagujících zadavatelů ani kategorií se v lednu oproti loňsku nezměnily. Nejvíc inzeruje opět Mountfield, respektive velcí prodejci potravin, elektroniky a léků pro sezonním chorobám.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, leden 2016

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr