Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Aetna najala na online kampaně Nováka

Novým specialistou na online brněnské agentury se stal Petr Novák.

Petr Novák

Petr Novák

Na místo specialisty na online brněnské agentury Aetna nastoupil v březnu Petr Novák. Do jeho kompetence spadá příprava strategií internetových kampaní, jejich vyhodnocování, správa kampaní PPC a profilů na sociálních sítích, připravuje tedy zejména výkonnostní kampaně s měřitelnou návštěvností či konverzemi. V agentuře působí v týmu s junior account manažerem Jakubem Žirovnickým. Novák končí studia Fakultu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, kterou loni reprezentoval i v soutěži mladých kreativců do 29 let Young Lions. Profesně působil v Aukru, byl marketingovým konzultantem firmy Kovoline a od roku 2012 se podílí na vlastním projektu InvisibleGear.cz.