Digitální agentura Brainz rozšířila od ledna o pět lidí svůj nový tým Brainz VR, vyčleněný pro speciální operace v oblasti virtuální reality. Nově do něj nastoupili Robin Pultera, Jan Brukner, Ondřej Pultera, Jana Gálisová a Jiří Macek.
Celý VR tým povede technický ředitel a spolumajitel Brainz Robin Pultera, který v agentuře působí od jejího založení.
Art directorem bude Jan Brukner, výtvarník a kreativní specialista v oblasti realizace CG a 3D projektů pro klienty, jako je Kofola, Plzeň - evropské hlavní město kultury 2015, Jeep, Hollywood Classic Entertainment, Česká televize a další.
Ondřej Pultera, který už dříve v Brainz působil a loni začal s agenturou opět spolupracovat, se po německém angažmá jako vedoucí týmu vývojářů v Good Games vrací do Brainz VR na plný úvazek a povede jeho vývoj.
Jana Gálisová, která do Brainz VR přechází z bratislavské agentury se specializací na 3D produkci Alice in Tokyo dohlédne na realizaci projektů v oblasti virtuální reality.
Tým na produkci 360° videí pak povede Jiří Macek, který se v minulosti jako producent podílel na natáčení reklam například pro klienty T-Mobile Austria, Pilsner Urquell nebo Nestlé.
Od roku 2016 se v Brainz začal projektům virtuální reality naplno věnovat producent speciálních operací virtuální reality Petr Hanousek. Agentura také představila minulý týden takzvaný virtuální pokojíček v pražském kině Pilotů.