Oborová Asociace komunikačních agentur (AKA) odpovídá na volání členských agentur otevřením akademie soft skills. Nový program nazvala SoftAKA. Program připravila a zajišťuje Naďa Šolcová se svou firmou Win-win Institute. Akademie je plánována jako několikaměsíční a je otevřena i nečlenům AKA. Celkem osm školicích dnů v Praze vyjde na 38.000 Kč (bez DPH), pro členy AKA je to 27.500 Kč. Kromě Šolcové jsou lektorkami Lenka Šilerová a Radka Gilarová.
Prohlédněte si web nové akademie
„Opakovaně slyšíme, že návrhy i ceny jsou konkurenceschopné, ale schopnosti našich členů je předložit klientovi ve srozumitelné a přesvědčivé podobě značně pokulhávají,“ říká Marek Hlavica, výkonný předseda AKA. Nedostatky v prezentování kreativních návrhů, vyjednávání s klientem a ve vedení dialogu po dobu trvání kontraktu jsou podle zkušeností ředitelů tuzemských agentur patrné zejména ve srovnání se zahraničím.