U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Proběhl náš pátý PR Brunch uspořádaný s agenturou Pram Consulting. Přehrajte si videozáznam.

Akademie SoftAKA se rozjíždí, zajišťuje ji Šolcová

Asociace komunikačních agentur spouští několikaměsíční školení měkkých dovedností.

Naďa Šolcová

Naďa Šolcová

Oborová Asociace komunikačních agentur (AKA) odpovídá na volání členských agentur otevřením akademie soft skills. Nový program nazvala SoftAKA. Program připravila a zajišťuje Naďa Šolcová se svou firmou Win-win Institute. Akademie je plánována jako několikaměsíční a je otevřena i nečlenům AKA. Celkem osm školicích dnů v Praze vyjde na 38.000 Kč (bez DPH), pro členy AKA je to 27.500 Kč. Kromě Šolcové jsou lektorkami Lenka Šilerová a Radka Gilarová.

„Opakovaně slyšíme, že návrhy i ceny jsou konkurenceschopné, ale schopnosti našich členů je předložit klientovi ve srozumitelné a přesvědčivé podobě značně pokulhávají,“ říká Marek Hlavica, výkonný předseda AKA. Nedostatky v prezentování kreativních návrhů, vyjednávání s klientem a ve vedení dialogu po dobu trvání kontraktu jsou podle zkušeností ředitelů tuzemských agentur patrné zejména ve srovnání se zahraničím.