Zpravodajský web Aktuálně.cz vydavatelství Economia dostal rok a půl po předchozím redesignu z března 2014 opět novou podobu. Zásadní změny se týkají domovské stránky, detailu článku i mobilní verze, to vše ve třech základních barvách modré, šedé a červené, coby symbolu multimédií (video, infografiky), komentáře a blogy a zpravodajské online přenosy.
Nová mobilní verze webu přichází s kratšími zprávami a hlavně s rychlejším načtením kompletní zprávy i v situaci bez dalšího připojení k internetu. Economia k tomu přistoupila poté, co počet přístupů na její weby se meziročně téměř zdvojnásobuje.
Nově si bude možné také aktivovat zasílání zpráv zdarma na mobily prostřednictvím komunikační aplikace WhatsApp.
Vývoj nového webu zahrnul uživatelské testování, mimo jiné oční kamerou, podílela se na něm firma UX Focus.
Před dvěma lety Aktuálně.cz chystalo - ještě pod předchozím vlastníkem Centrum Holdings - koncept instatních zpráv, z toho ale sešlo změnou majitele i odchodem tehdejšího ředitele obsahu Jakuba Ungera.