Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Aktuálně.cz spustilo se studenty žurnalistiky „experimentální facebookový deník“ Fakt!

Patnáct studentů využije k publikování výhradně nástroje, které nabízí síť Facebook.

Mladí žurnalisté z Fakulty sociálních studií brněnské Masarykovy univerzity a zpravodajský server Aktuálně.cz založili na sociální síti Facebook stránku, kterou představují jako experimentální facebookový deník Fakt! Ten má vycházet výhradně v prostředí Facebooku, na adrese www.facebook.com/Fakt.Aktualne. Na Aktuálně.cz se má objevovat jen krátký denní souhrn.

„Studenti budou psát, fotit a natáčet o tématech, která je zajímají – od alternativní hudby, přes tipy na zábavu v Brně až po zpravodajství o médiích a sociálních sítích,“ popisuje Fakt! jeho koordinátor z Aktuálně.cz David Slížek, „budou k tomu využívat výhradně nástroje, které jim Facebook nabízí.“

V první dnu využívají hlavně funkce Poznámky. „Poznámky by měly být minoritní žánr, víc by měli publikovat přes fotky, galerie, videa, statusy, otázky a experimentovat s nimi,“ podotkl Slížek. Za brněnskou univerzitu projekt v rámci praxe studentů vede Jaroslav Čuřík.

Redakci Fakt!u bude v první fázi tvořit 15 studentů. Produkovat budou rubriky Foto-Face-Book Kataríny Jablonské, Konec nudy v Brně Lenky Malé a Anežky Michnové, ženský magazín Irena Kataríny Jablonské a Tomáše Hrábka, inHodonín Denisy Janotové,Piksl Jany Kalfařové, Riffbook Mateje Makovického, Fantazeen Anežky Michnové, Designland Evy Charvátové, Pardubice, oléé Petra Bittnera, Na cestách Kateřiny Oherové a Radomíra Macečka, Hradečák Ondřeje Macla, SocNety Tomáše Hrábka, Klepač Barbory Fialové a Xpresse Ondřeje Koraby.