Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Albert vyprodal na 300 tisíc alb s kartičkami Šmoulů

„Kartičky šmoulů nyní v České republice sbírá každé třetí dítě ve věku od 3 do 10 let.“

Šmoulové

Masivní kampaň amerického animovaného snímku Šmoulové přinesla supermarketům a hypermarketům Albert velký zájem dětí. Připravil kampaň, v rámci které děti sbíraly „trojrozměrné“ kartičky s postavičkami Šmoulů do speciálních alb. Těch bylo téměř 300 tisíc a jsou údajně vyprodána.

„Kartičky šmoulů nyní v České republice sbírá každé třetí dítě ve věku od 3 do 10 let,“ tvrdí Albert. Ocenil též dívku, která nedostatek merchandisingových předmětů vyřešila albem vlastní výroby.

Albert v Česku provozuje 225 supermarketů, 55 hypermarketů a 23 benzinových stanic. Týdně obslouží 3,5 milionu zákazníků.