Nejprve odhalení! Minule jste si mohli přečíst Reklamní blok plný neobjektivní kritiky a vůbec zbytečného cynismu a pomluv. Nepsal jsem ho já!
Psalo ho mé druhé – horší - já. Co se dá dělat? Je málo času, Médiář nepočká a tak se budeme pravděpodobně pravidelně střídat. Dnes jsem na řadě doopravdy já. Tedy ta lepší polovina mé osobnosti – empatická, přející a neotírající se o jakýkoliv pokus agentur a klientů upozornit na sebe jakoukoliv formou reklamy.
Ti, o kterých budu psát já, na tom budou jistě lépe než ti, o kterých bude psát mé nevychované alter ego. Já budu na všem hledat jen to pozitivní. Možná až nekriticky – omlouvám se. A nepotřebuji k tomu ani růžové brýle, o kterých psal ten druhý minule. Já už jsem prostě takový…
Dnes třeba o novém Vodafonu.
A kdy jindy. Nová kampaň je na světě a jistě tvůrci i klient očekávají pozitivní reakce. Doufám, že nebudu první, komu se kampaň hrozně líbí. Navíc pochází z agentury, které mé druhé já drze opustilo, ale v mém pravém já je tato agentura stále hluboko v srdci – na pravém místě a vzpomínám na ni jen v nejlepším.
Kdo jiný tedy dokáže objektivně, nestranně a odborně popsat, co se právě děje s Vodafonem (i ten je v mém srdci hluboko zakořeněn, již od dob Oskara).
Animaci má na starosti londýnské studio Yum Yum (M&M uvádí, ne úplně přesně, Iam Iam – ale oni to jistě nemyslí zle. Nakonec už léta píší odborně a nezaujatě a hlavně vynikajícím způsobem o naší reklamní scéně. Takže jedna malá chybička za ta léta – budiž odpuštěna. Prosím…)
Je zajímavé, že způsob animace není vždy úplně to nedůležitější – i když studio bylo vybráno správně. Kolem Země krouží Měsíc. Některé věci k sobě prostě patří - výborná myšlenka! Sám jsem zvědavý (doufám, že ne sám), jak se tuto myšlenku podaří vyvíjet dál.
Znáte mě – líbí se mi všechno, ale přesto jsem čekal, že se ještě něco stane… Jako v tomto krátkém filmečku ze stejného studia:
Ale jsem nepoučitelný optimista a těším se na další díly. Zatím tomu trochu schází ta uzená kýta na konci, ale jak jsem řekl – to už bude jistě jenom lepší.
Také je zajímavé, jak výsledek dokáží ovlivnit hlasy. Stromečky-smrčky namluvili slavní herci a asi i to pomohlo k jejich vřelejšímu přijetí a pochopení. Nyní dal Vodafone příležitost ne tak známým tvářím, chi chi, vlastně hlasům – a je to moc dobře.
Podporovat neznámé hlasy je chvályhodné a jistě je to i součástí programu společenské zodpovědnosti Vodafonu. Některé škarohlídy možná napadne, že chtěli ušetřit za honoráře, ale tomu já nevěřím!
Ještě že tohle nepsal ten druhý.
Slunce v duši a přespříště zase na krásnou shledanou.