Inzertní portál Spěcháto.cz, jeden z nejmladších projektů skupiny Allegro Group CZ (provozuje hlavně Aukro.cz), spouští další nadlinkovou kampaň. Součástí jsou i televizní spoty, které budou nasazené šest týdnů, venkovní a rozhlasová reklama v regionálním pokrytí, tisková inzerce a masivní online prezence (bannery, Facebook).
Televizní spoty jsou přejaté od polské Tablica.pl a lokalizované pro Českou republiku, ostatní nosiče zpracoval centrální marketingový tým Allegro Group CZ.
„První kampaň na SpěcháTo, která běžela v říjnu, přinesla nárůsty v řádech desítek procent a pozitivní ohlas u našich uživatelů, proto jsme se rozhodli na kampaň navázat a tu aktuální pojmout ještě masivněji,“ říká Alexandra Poláková, marketingová ředitelka holdingu Allegro Group CZ.
Hlavním motivem kampaně je rychlost nákupu a prodeje.