Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Allmedia4u obhájila PR rozpočet Equa bank

V tendru banky uspěl její stávající partner, se kterým spolupracuje od roku 2013.

Equa bank uzavřela výběrové řízení, ve kterém hledala partnera na poskytování služeb v oblasti public relations. Vítězem se stala PR agentura Allmedia4u Tomáše Staňka, která obhájila pozici dosavadní agentury.  Výběrového řízení probíhalo ve dvou kolech a zúčastnilo se ho celkem šest agentur. 

„S Allmedia4u spolupracujeme vzájemně už od roku 2013 a v podané nabídce se značně projevila také známost produktů i trhu,“ říká Markéta Dvořáčková, ředitelka PR a interní komunikace Equa bank.

Výběrové řízení na PR agenturu následovalo obdobný tendr na kreativního partnera, v němž uspěla agentura Proboston Creative, která vytvořila současnou kampaň Equa bank.