Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Alza.cz koupila distribuci Publero

Obchodník elektronikou rozšiřuje záběr v multimediálním obsahu.

Jakub Kadeřábek

Jakub Kadeřábek zůstává jednatelem Publera

Společnost Alza.cz Aleše Zavorala, obchodující s elektronikou, získala většinový podíl v brněnské firmě Publero, provozující stejnojmennou digitální trafiku, tedy distribuci elektronických verzí tuzemských novin, časopisů a propagačních publikací. Transakci čerstvě potvrzují údaje v obchodním rejstříku. Alza.cz nyní v Publeru vlastní 80 %, po 10 % si nechali zakladatelé Jakub Kadeřábek (dosud měl 8 %) a Petr Korytář (držel 12 %). Kadeřábek zůstává jednatelem Publera.

Prodávajícími byly kroměřížská společnost Elexim (měla v Publeru 67 %), v jejímž představenstvu jsou Jindřich Geisler, Michal Sturminský a Richard Buchta, a pražská firma Inter Gate Europe (vlastnila 13 %), kterou rovnými díly drží Jana Korábiková, Martin Merta a Bystrík Denkocy.

Digitální distributor Publero existuje čtyři roky, firma vznikla v srpnu 2010. Dosavadní hospodářské výsledky zatím nezveřejnila.

Aplikace Publero pro iPad

Aplikace Publero pro iPad

Aplikace Publero pro iPad

Aplikace Publero pro iPad

Aplikace Publero pro iPad

Aplikace Publero pro iPad

Aplikace Publero pro iPad

Aplikace Publero pro iPad