Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

AMC přebírá od Maďarů televizi Film+

Kanál rozšíří zásah televizní skupiny mezi staršími diváky.

Ceněný design kanálu Film+ dělalo studio Oficina

Ceněný design kanálu Film+ dělalo studio Oficina

Americká televizní síť AMC Networks přidala do svého středoevropského portfolia nonstop vysílající kanál český a slovenský Film+, se zásahem hlavně ve skupině 45 až 54 let, který dosud provozovala maďarská společnost IKO Cable. AMC filmovou stanici přebírá „s okamžitou platností“. AMC tak posiluje svou pozici mezi filmovými kanály, zajistí si tak měsíční zásah kolem 900.000 diváků. Nedávno též rebrandovala svůj hlavní stejnojmenný kanál, která zahraničními seriály (naposledy novinkové Fargo) míří spíš na mladší, ve věku od 18 do 39 let.

Současné portfolio AMC ve střední Evropě čítá celkem 12 televizních stanic ve čtyřech žánrech: sportovní Sport1, Sport2 a SportM, dětské Minimax a Megamax, zábavně-vzdělávací Spektrum, TV Paprika a Spektrum Home a filmové AMC, Sundance Channel, Film Mánia, Film Café a nově Film+.