Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

AMI Digital podpoří atletku Drahotovou

Digitální agentura se bude starat o sociální sítě Anežky Drahotové.

Anežka Drahotová se soupeřkami

Anežka Drahotová (uprostřed) se soupeřkami

Agentura AMI Digital bude sponzorovat atletku a cyklistku Anežku Drahotovou. Roční kontrakt zahrnuje vedle blíže nespecifikovaného finančního plnění spolupráci při komunikaci na sociálních sítích, na které se AMI Digital specializuje. Agentura bude spolupracovat jak na zveřejňování aktuálních výsledků ze závodů, tak informací z oblasti mimo závodní dráhu a ze zákulisí.

„První impuls k tomuto partnerství vzešel od nás na základě spolupráce skupiny AMI Communications s lidmi z české atletiky v jiných oblastech. V AMI Digital jsme se (i kvůli olympiádě) dlouhodoběji dívali po možnostech propojení online komunikace s oblastí sportu. Někdy okolo posledního vyhlášení Atleta roku jsme se začali bavit podrobněji o jednotlivých sportovcích, počátkem letošního roku jsme začali jednat o konkrétních podmínkách a v květnu jsme partnerství podepsali,“ řekl Médiáři ředitel AMI Digital Vladan Crha. Částka, kterou agentura Drahotovou podpoří, podle něj odpovídá aktuální pozici a marketingovému potenciálu atletky.

Drahotová je českou reprezentantkou v chůzi, běžeckých disciplínách a v silniční cyklistice. V roce 2014 se stala juniorskou světovou rekordmankou v chodeckém závodě na deset kilometrů a v témže roce vyhrála českou anketu Sportovec roku v juniorské kategorii. Je držitelkou domácích titulů v atletice i cyklistice. Letos bude Česko reprezentovat na Olympijských hrách v Riu.

AMI Digital vznikla letos v únoru z digitální divize agentury AMI Communications, dříve nazývané Digital Communications. Důvodem bylo mimo jiné to, že chtěla víc oslovovat potenciální klienty přímo.