Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

AMI pomůže vybírat na Svatovítské varhany

Komunikaci národní sbírky pro Svatovítské varhany zajišťuje agentura AMI Communications. Projekt naplno odstartoval pondělním slavnostním podpisem smlouvy mezi kardinálem Dominikem Dukou a budoucím stavitelem varhan přímo v Katedrále svatého Víta na Pražském hradě. AMI se bude věnovat zejména strategické komunikaci směrem k médiím, medializaci doprovodných benefičních akcí a crowdfundingové sbírce.

Ve svatovítské katedrále slouží už téměř sto let provizorní varhany, které akusticky neobsáhnou celý prostor. Západní kruchtě katedrály pak chybí původně plánovaný nástroj a tím i jeho pomyslná koruna. Sbírku na dostavbu této poslední části dominanty hradčanského panorama organizuje Nadační fond Svatovítské varhany. Náklady na realizaci varhan přesáhnou 70 milionů Kč. Nový nástroj by se měl poprvé rozeznít na podzim 2019 a definitivně bude dostavěn na začátku roku 2020.

Retailek – denně o českém maloobchodu