Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Anketa TýTý se letos vyhlašovat nebude

Anketa započatá před 24 lety poprvé neproběhne. Popularita televizních tváří se letos nemá hodnotit, protože Nova a Barrandov se účastnit nechtějí.

Karel Šíp při loňském předávání TýTý. Foto: Profimedia.cz, Empresa Media

Karel Šíp při loňském předávání TýTý. Foto: Profimedia.cz, Empresa Media

Divácká anketa popularity televizních osobností a televizních pořadů TýTý, která se udělovala pravidelně od roku 1992, nebude letos vyhlášena. Oznámilo to vydavatelství Bauer Media, které anketu vyhlašuje pod svými časopisy Týdeník Televize (odtud název ankety) a TV Max. S televizemi totiž zatím Bauer „nenašel shodu na další podobě ankety a účasti v ní“. Pořadatel ankety by pak považoval výsledky ankety za nereprezentativní.

„K tomuto rozhodnutí dospělo vydavatelství Bauer Media zejména poté, kdy se seznámilo s oficiálním stanoviskem televizní skupiny Nova a televizní skupiny Barrandov, že o účast v anketě TýTý 2015 nemají zájem. V takové situaci by Bauer Media jako vyhlašovatel ankety musel hlasování od začátku omezit jen na část televizní produkce, čímž by byla zásadně ovlivněna objektivnost výběru nejpopulárnějších pořadů a osobností,“ uvedlo vydavatelství. Uplynulý ročník také poznamenala debata, proč se do ankety nemohou hlásit internetové seriály – šlo konkrétně o Kancelář Blaník internetové televize Stream.cz, na čemž si udělal PR hlavní český portál Seznam.cz.

Bauer Media označuje letošní absenci výročního hlasování i slavnostního předávání za „přestávku“. Rozhodnutí nevyhlásit TýTý 2015 Bauer Media nepovažuje za definitivní ukončení historie této prestižní ankety. Vnímá ho spíše jako mezník, který poskytne všem zúčastněným stranám více času a prostoru pro inovaci ankety,“ uvedla také firma. jde tedy o to, předsvědčit všechny plnoformátové televize, aby posílaly své nominace.