Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Anketa TýTý se letos vyhlašovat nebude

Anketa započatá před 24 lety poprvé neproběhne. Popularita televizních tváří se letos nemá hodnotit, protože Nova a Barrandov se účastnit nechtějí.

Karel Šíp při loňském předávání TýTý. Foto: Profimedia.cz, Empresa Media

Karel Šíp při loňském předávání TýTý. Foto: Profimedia.cz, Empresa Media

Divácká anketa popularity televizních osobností a televizních pořadů TýTý, která se udělovala pravidelně od roku 1992, nebude letos vyhlášena. Oznámilo to vydavatelství Bauer Media, které anketu vyhlašuje pod svými časopisy Týdeník Televize (odtud název ankety) a TV Max. S televizemi totiž zatím Bauer „nenašel shodu na další podobě ankety a účasti v ní“. Pořadatel ankety by pak považoval výsledky ankety za nereprezentativní.

„K tomuto rozhodnutí dospělo vydavatelství Bauer Media zejména poté, kdy se seznámilo s oficiálním stanoviskem televizní skupiny Nova a televizní skupiny Barrandov, že o účast v anketě TýTý 2015 nemají zájem. V takové situaci by Bauer Media jako vyhlašovatel ankety musel hlasování od začátku omezit jen na část televizní produkce, čímž by byla zásadně ovlivněna objektivnost výběru nejpopulárnějších pořadů a osobností,“ uvedlo vydavatelství. Uplynulý ročník také poznamenala debata, proč se do ankety nemohou hlásit internetové seriály – šlo konkrétně o Kancelář Blaník internetové televize Stream.cz, na čemž si udělal PR hlavní český portál Seznam.cz.

Bauer Media označuje letošní absenci výročního hlasování i slavnostního předávání za „přestávku“. Rozhodnutí nevyhlásit TýTý 2015 Bauer Media nepovažuje za definitivní ukončení historie této prestižní ankety. Vnímá ho spíše jako mezník, který poskytne všem zúčastněným stranám více času a prostoru pro inovaci ankety,“ uvedla také firma. jde tedy o to, předsvědčit všechny plnoformátové televize, aby posílaly své nominace.