Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Aqua Digital zajistí digitál Kosteleckých uzenin

Letos má značka dostat profil na Instagramu, napřesrok videa a péči foodbloggerů.

Kostelecké uzeniny

Kostelecké uzeniny

Agentura Aqua Digital Rámy Rajnoška vzešla vítězně z tendru Kosteleckých uzenin na kompletní online komunikaci značky. Ve výběrovém řízení vypsaném na konci léta se utkalo celkem pět českých agentur. Vítězná Aqua Digital, která nyní podepsala smlouvu, se loni Kosteleckým uzeninám starala o sociální sítě, dělala mimo jiné letní kampaň Vyfoť svoji šišku, teď kontrakt rozšiřuje na další digitální kanály.

Ještě letos plánuje spustit profil značky na Instagramu, v příštím roce 2016 pak zaměří pozornost Kosteleckých uzenin na kreativní kampaně, využití videí z YouTube a také foodbloggerů.