Agentura Aqua Digital Rámy Rajnoška vzešla vítězně z tendru Kosteleckých uzenin na kompletní online komunikaci značky. Ve výběrovém řízení vypsaném na konci léta se utkalo celkem pět českých agentur. Vítězná Aqua Digital, která nyní podepsala smlouvu, se loni Kosteleckým uzeninám starala o sociální sítě, dělala mimo jiné letní kampaň Vyfoť svoji šišku, teď kontrakt rozšiřuje na další digitální kanály.
Ještě letos plánuje spustit profil značky na Instagramu, v příštím roce 2016 pak zaměří pozornost Kosteleckých uzenin na kreativní kampaně, využití videí z YouTube a také foodbloggerů.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval