Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Asociace mediálek a AKA „restartují vztahy“

Jednotlivé mediální agentury vystoupily z Asociace komunikačních agentur, budou s ní spolupracovat zorganizované ve své nové Asociaci mediálních agentur. A Lion je zpátky.

Ondřej Novák. Foto: Vojta Herout

Výkonný ředitel nové Asociace mediálních agentur Ondřej Novák. Foto: Vojta Herout

Mediální agentury po letech vystoupily z Asociace komunikačních agentur (AKA). Její součástí budou nově jen prostřednictvím své loni založené Asociace mediálních agentur (ASMEA). Ta se stala členem AKA se zvláštním statusem, respektive její mediální sekcí. Rozhodlo se o tom na valné hromadě AKA ve čtvrtek 4. února.

„Členství jednotlivých agentur končí. Od 1. 1. 2016 zároveň ASMEA plně převzala všechna práva a povinnosti spojené s hlavními mediálními výzkumy, především pak s výzkumem měření televizní sledovanosti,“ oznámily asociace. Právě výzkumy – hlavně zmíněným peoplemetrový – a jejich financování byly hlavním důvodem, proč mediálky loni opustily dvě desetiletí fungující organizaci tuzemských agentur a založily vlastní sdružení. Ta koncem loňska vystřídala AKA i v Asociaci televizních organizací (ATO), sdružující televize a zajišťující právě provoz peoplemetrů.

„Jsme rádi, že jsme se s AKA domluvili na další spolupráci jako rovný s rovným. Pokládáme to za jakýsi restart vztahů,“ podotkl Ondřej Novák, výkonný ředitel ASMEA. „Pokládáme dohodu s mediálními agenturami za důležitou. AKA tak zůstává střechou nejvýznamnějších asociací svého druhu v České republice,“ řekl prezident AKA Jan Binar.

Do AKA se v lednu po loňském protestním vystoupení vrátily agentury skupiny Lion Communications, tedy Saatchi & Saatchi, Publicis a Leo Burnett. Novým členem asociace je brněnská S&K Public.