Nové logo a celkový korporátní redesign představuje Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí (ARTN). Celý koncept připravila agentura AD 13. Ta zvítězila v dvoukolovém výběrovém řízení, jehož se zúčastnilo devět agentur s šestnácti návrhy. Asociace se ke změně loga rozhodla u příležitosti letošního 15. výročí svého vzniku - v Česku působí od roku 2001 a cob neziskový zájmový spolek sdružuje osobnosti českého nemovitostního trhu napříč obory.
Důvodem pro tvorbu nové identity bylo podle zástupců asociace to, že ARTN v posledních dvou letech výrazně posílila svou činnost. „Od roku 2013 jsme se rozhodli postupně budovat nové komunikační kanály a profesionalizovat úroveň interní a externí komunikace,“ prohlašuje výkonná manažerka a mluvčí asociace Monika Kofroňová. Jako první se změnily webové stránky, formát diskusních setkání a členský newsletter.
Dvoukolový tendr byl vyhlášen loni 13. listopadu, do druhého kola postoupilo pět návrhů. Vítězný návrh agentury AD 13 byl poprvé představen členům ARTN na valné hromadě minulý týden formou krátkého spotu.
Změna loga a celkového konceptu vizuální komunikace má představovat završení všech dosavadních aktivit. „Dosavadní logo už neodpovídalo současným potřebám, vítězný návrh přitom spojuje naši minulost se současností a akcentuje značku ARTN,“ tvrdí Monika Kofroňová, podle níž asociace získala z tendru i zpětnou vazbu o svém vnímání lidmi mimo realitní trh.
Změna vizuálního stylu by se měla realizovat postupně. Celý redesign by měl být dokončen 12. září, kdy asociace slaví své 15. výročí.