Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Aukro zakázalo divákovi Metropol TV vydražit Babákův zub

Cena zubu se na Aukru od pátku vyšplhala z 1 na 4100 Kč. Teď se zřejmě dražba přesune na eBay.

Babákův zub v držení Metropol TV

I takto vypadá televizní marketing dneška: Babákův zub v držení Metropol TV

Pražské televizi Metropol se zadrhl plán marketingově vytěžit kauzu s barovou bitkou poslance Věci Veřejných Michala Babáka. Metropol TV získala dosud největší pozornost ostatních médií minulý týden, když přinesla zprávu i fotografii Babáka, kterak v pražském baru Blue Light přišel při potyčce o přední zuby.

Jeden z nich televize získala, nechala jej jednoho z diváků vyhrát a čekala, že ho vydraží a peníze údajně věnuje na boj proti korupci. Dnes internetový portál Aukro.cz aukci zrušil a dražbu zubu poslance Babáka odstranil.

S odkazem na všeobecné obchodní podmínky se obává, že aukce části poslancova chrupu by mohla být „v rozporu s dobrými mravy či platnými právními předpisy, případně by mohla mít negativní vliv na dobrou pověst Aukra“.

Televize Metropol se nyní ve spolupráci s majitelem zubu Ondřejem Mirovským snaží dohodnout s Aukrem na případném obnovení aukce. „Pokud se to nepodaří, přesune se dražba Babákova zubu na mezinárodní portál eBay.cz,“ oznámila Miroslava Slepičková z Metropol TV.

Těsně před tím, než byla aukce zrušena, se o zub přetahovalo 16 dražitelů. Cena zubu se od pátku do pondělí vyšplhala z jedné koruny na 4100 Kč.

Zub v pátek vyhrál jistý Ondřej Mirovský s návrhem vydražit jej a peníze věnovat Nadačnímu fondu proti korupci.