Reklamu na třech stanicích hudební televize Óčko bude prodávat obchodní sdružení Media Club. To patří televizi Prima a dosud zastupovalo stanice Primy a televizi Barrandov. Od ledna 2015 přibudou Óčko, Óčko Gold a Óčko Expres, přičemž o budoucím zastupování Barrandova - a jeho chystaných nových kanálů - Media Club stále jedná. Óčko bylo dosud v nabídce obchodního zastupitelství Atmedia.
Společnost Stanice O, provozovatel Óčka, patří do mediální skupiny Mafra v majetku holdingu Agrofert Andreje Babiše. Ten kromě rozhlasové svěřuje teď také televizní reklamu firmám spjatým s Primou - Babišovo rádio Impuls bude rovněž od ledna 2015 zastupovat firma Radio United Services Ivana Zacha, který je polovičním majitelem Primy. Změnu obchodníka u rozhlasové i u televizní reklamy Babišovy mediální firmy vysvětlují změnou strategie, bez dalších podrobností.
„V podzimní sezóně se Primě daří svou původní tvorbou zasáhnout mladší diváky a díky spolupráci s Óčkem v naší nabídce dále posílíme afinity na mladší cílové skupiny. Pro příští rok tak svým obchodním partnerům dokážeme představit výrazně zajímavější produkt, a to i v cílové skupině 15–54,“ tvrdí Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima. Prima dosud cílí primárně na skupinu 15+ (diváků starší patnácti let), na 15-54 míří její největší konkurence Nova.
Media Club dosud rozděluje reklamní příjmy tak, že na hlavní kanál Primy připadá 59 %, na Prima Cool 13 %, na Prima Love 7 %, na Prima Zoom 6 % a na Barrandov 15 %. Jak to bude napřesrok, zatím není jasné. „Konkrétní rozložení jednotlivých stanic v reklamním prodeji, stejně jako další detaily obchodní politiky v tuto chvíli ještě nemáme finalizovány. Jednání s mediazastupitelstvím Atmedia i televizí Barrandov stále probíhají,“ řekl Pořízek.