Tamara Kotvalová svěřila marketing a komunikaci své firmy Carollinum bývalému redaktorovi Hospodářských novin Janu Babkovi. Ten v minulých pěti letech řídil lifestylovou přílohu zaměřenou právě na luxusní zboží Proč ne?! ve zmíněném deníku. V letech 2005 až 2010 pracoval v marketingové agentuře Boomerang Publishing, zaměřené mimo jiné na klientské časopisy.
Carollinum má prodejny v pražské Pařížské a na letišti. Prodává značky Rolex, Montblanc, Patek Philippe, Vacheron Constantin, A. Lange & Söhne, Jaeger-LeCoultre, Panerai, IWC, Breitling, Montblanc, Chanel či Hamilton Napřesrok si připomene 20 let existence. „Plánujeme mnoho aktivit, včetně otevření exkluzivního butiku značky Patek Philippe, proto jsme pro tyto účely interně posílili tým naší rodinné firmy,“ uvedla Kotvalová.