Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Barrandov díky Číňanům nakupuje u Fremantlu

První spoluprací s přední mezinárodní produkcí Fremantle má být soutěž Who knew.

Díky penězům od čínských investorů uzavřela televize Barrandov, vedená a spoluvlastněná Jaromírem Soukupem, nový kontrakt s přední mezinárodní produkční firmou Fremantle Media. Díky licencím na nové formáty tak chce Barrandov zvyšovat svůj podíl na sledovanosti v Česku. Ta za červenec činila 8 %, což skupinu řadí na čtvrté místo za Novu, ČT a Primu.

Obě sledovanější komerční konkurentky Barrandova přitom léta po formátech Fremantlu sahají, Nova teď dává třeba Co na to Češi, v minulosti třeba show Nejlíp vaří moje máma! a hlavně několik ročníků SuperStar, Prima opakovaně využila formát X Factor, Česko Slovensko má talent, Farmář hledá ženu či Hádej, kdo jsem!

Prvním pořadem, který tu bude moci exkluzivně podle licence vysílat Barrandov, je soutěž Who Knew. Ta by se na obrazovkách měla objevit „co nejdříve“. Originál pořadu vznikl v německé pobočce Fremantlu, vysílala ho třeba německá veřejnoprávní ARD pod názvem Wer weiss denn sowas?, letos na jaře pak slovenská Markíza pod názvem Dobre vedieť!

„Kromě této novinky přineseme divákům také novou denní show a další zábavný pořad určený do hlavního vysílacího času,“ naznačil výkonný ředitel televize František Borovský. Majitel televize Soukup podotkl, že Fremantle dala Barrandovu „při výběru formátů přednost před ostatními televizemi“.