Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Barrandov loni ve ztrátě 33 milionů Kč

Jaromír Soukup. Foto: Empresa Media

Jaromír Soukup. Foto: Empresa Media

Televize Barrandov skončila v roce 2013 ve ztrátě 32,7 milionu Kč, oproti ztrátě 333 milionů rok předtím. Televize dosáhla tržeb 407 milionů Kč, což i přes změněnou metodiku účtování znamenalo meziroční narůst o 15 milionů Kč. Oznámil to majitel televize Jaromír Soukup.

HOSPODAŘENÍ TELEVIZE BARRANDOV
rok 2008 2009 2010 2011 2012 2013
podíl celodenní 1,5 % 4,2 % 5,1 % 5,2 % 4,4 %
podíl 19.00-23.00 1,1 % 3,7 % 4,9 % 5,0 % 4,0 %
tržby 30 81 138 335 392 407
výsledek -104 -422 -334 -181 -333 -33
* Tržby a výsledky – v milionech Kč. Podíly: diváci 15+. Zdroj: účetní závěrky firmy, majitel

Soukup vlastní také vydavatelství Empresa Media (vydává Týden, Týden.cz, Sedmička, Instinkt, Popcorn a Top dívky, MarketingSalesMedia). To loni podle Soukupa skončilo v zisku 23,5 milionu Kč, oproti ztrátě 37,7 milionu rok předtím. Firma navýšila tržby na 303 milionů Kč, z 252 milionů rok předtím, tedy o 20 %. Podíl příjmů z digitálních produktů na celkových výnosech se přitom meziročně zvýšil z 20 na 36 %.

Celkové tržby Empresy, která je mateřskou firmou Barrandova a také produkčního studia Real TV, činily 859 milionů Kč. Letos mají vzrůst na 1,4 miliardy Kč. „Jsme nyní připravení k dalším krokům, které posílí naší pozici na trhu,“ rovněž prohlásil majitel televize a vydavatelství Soukup, který zároveň vlastní největší tuzemskou mediální agenturu Médea.