Přijďte nAKAfe!

Příští pondělí 29. května proběhne další soutěžní přehlídka AppParade. Přihlaste svou aplikaci.

Barrandov nakonec v Media Clubu zůstává

Obchodníci televize Prima budou i v roce 2016 prodávat reklamu konkurenční televize Barrandov. Inzerenti si ale budou moci vybrat, zda Barrandov do kampaně chtějí, či ne.

Marek Singer. Foto: Vojta Herout

Generální ředitel Primy Marek Singer původně dohodu s Barrandovem neprezentoval jako pravděpodobnou. Foto: Vojta Herout

Oproti původním zvěstem se televize Prima a Barrandov, dvojka a trojka tuzemského televizního trhu, dohodly na společném obchodním postupu i pro příští rok 2016. Obchodní zastoupení Media Club, patřící Primě, uzavřelo dohodu s prodejcem reklamy Media Master majitele Barrandova Jaromíra Soukupa a jeho mediálního domu Empresa Media, že bude zastupovat všechny čtyři stanice Barrandova.

Oproti dosavadní spolupráci budou nově dvě věci. Jednak půjde o zastoupení neexkluzivní, tedy Barrandov si bude moci přes Media Master reklamu prodávat i sám. A nabídka se v případě dospělých i dětských diváků rozdělí do dvou skupin – vždy s Barrandovem a bez Barrandova.

Jeden z balíčků už Prima před pár týdny prezentovala na tiskové konferenci a teď mu říká Exclusive, ten je bez Barrandova. Ten s Barrandovem se jmenuje Total. Pokud se pro něj inzerenti rozhodnou, půjde z takového společného prodeje Barrandovu 18 %, oproti letošním 13 %.

ROZLOŽENÍ REKLAMNÍCH PŘÍJMŮ ZASTOUPENÍ MEDIA CLUB
  Prima Prima Cool Prima Love Prima Zoom Barrandov (hlavní + Kino + Plus + Muzika) Óčko (hlavní + Gold Prima Max  ostatní (Óčko, Óčko Gold, Prima Comedy Central, Mňam TV, Nickelodeon)
2015 56 % 13 % 8 % 7 % 13 % 3 % - -
2016 Exclusive 55 % 15 % 9 % 8 % - - 3 % 10 %
2016 Total 46 % 12 % 7 % 7 % 18 % - 2 % 8 %

Nový balíček zaměřený na děti od 4 do 14 let. V „exkluzivní“ variantě zahrne kanály Prima, Prima Cool, Prima Comedy Central a Nickelodeon, v „totální“ i hlavní kanál Barrandova s pásmem Animáček a Barrandov Plus s dětským pásmem (v tomto balíčku bude mít Barrandov podíl na příjmech 21 %).

ROZLOŽENÍ REKLAMNÍCH PŘÍJMŮ ZASTOUPENÍ MEDIA CLUB
  Prima Prima Cool Prima Comedy Central Barrandov (hlavní + Plus) Nickelodeon
Děti 4-14 Exclusive 12 % 42 % 27 % - 19 %
Děti 4-14 Total 10 % 33 % 21 % 21 % 15 %