Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Barta dostal ePojištění.cz do názvu fotbalové ligy

Nejvyšší česká fotbalová soutěž získala generálního partnera den před novým ročníkem.

Internetový podnikatel Jan Barta zajistil nemalou pozornost pro jednu ze svých aktivit sponzoringem nejvyšší tuzemské soutěže v kopané. Firma ePojisteni.cz, kterou Barta ovládá, totiž bude generálním partnerem české fotbalové ligy a ta tak ponese minimálně po dobu dvou let název ePojisteni.cz liga. Na dnešní tiskové konferenci to potvrdili předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda, předseda Fotbalové asociace České republiky Miroslav Pelta a ředitel ePojisteni.cz Dušan Šenkypl. Kolik za to Barta a spol zaplatí, činovníci neuvedli.

Nejméně po dobu dvou let bude mít fotbalová liga toto logo

Nejméně po dobu dvou let bude mít fotbalová liga toto logo

Poskytovatel online pojištění se stala generálním partnerem fotbalové ligy poslední den před začátkem nového ročníku 2016/2017. Předchozí partner Synot totiž ukončil své sponzorství předčasně kvůli vyššímu zdanění hazardu. Liga pak byla několik týdnů bez sponzora. Zatím nejdéle sloužícím generálním sponzorem fotbalové ligy byla pivní značka Gambrinus, tu liga nesla ve svém názvu v letech 1997 až 2014. 

„Nový generální partner je silný na poli internetu, komunikace a technologií. Vzájemným spojením se nám v tomto směru otevírá možnost dalšího rozvoje,“ prohlásil Pelta. Firma ePojisteni.cz, kterou v roce 2008 založil Dušan Šenkypl, je teď členem skupiny NetBrokers Holding a specializuje se na online pojištění vozidel, cest a domova. V mediální oblasti je Barta znám hlavně jako financiér bulvárního webu Extra.cz.

Podle ředitele ePojisteni.cz Šenkypla chce být online pojišťovna u „startu nové fotbalové éry“, kterou má předznamenat skutečnost, že nejvyšší fotbalová soutěž je letos nově řízená přímo kluby. Spojení podle něj zapadá do dlouhodobého marketingového plánu společnosti. „Touto dohodou jsme otevřeli platformu pro další práci s fanoušky fotbalu, které se budeme snažit v průběhu sezony aktivizovat,“ plánuje Šenkypl.

Základní manuál pro logo ePojisteni.cz ligy

Základní manuál pro logo ePojisteni.cz ligy


Základní manuál pro logo ePojisteni.cz ligy

Základní manuál pro logo ePojisteni.cz ligy


Základní manuál pro logo ePojisteni.cz ligy

Základní manuál pro logo ePojisteni.cz ligy


Základní manuál pro logo ePojisteni.cz ligy

Základní manuál pro logo ePojisteni.cz ligy