Tradiční obuvnická společnost Baťa hodlá být víc vidět prostřednictvím marketingových akcí, napravit tak dosavadní komunikační deficit. „Chceme ukázat světu, že Baťa umí dělat módní boty, že zná trendy,“ řekl zástupci firmy dnes řekli novinářům na setkání v největším obchodním domě Bati ve spodní části Václavského náměstí v Praze. Zacílí přitom hlavně na ženy od 30 do 39 let.
Prostředkem výraznějšího marketingu mají být jednak eventy (na konci března to bude Stylový nightshopping, na konci dubna první Baťa Fashion Weekend v pražské La Fabrice), jednak tuzemská kampaň, jejíž tváří se stala cellistka Terezie Kovalová. Ta už se představila interně, na setkání prodejců v Seči, teď se ukázala novinářům, je též na titulní straně zákaznického magazínu Bati. Má se průběžně účastnit eventů firmy a fotit letní kolekci.
Kampaň pro Česko a Slovensko koordinuje marketingový tým ve Zlíně. Řídí ho Ondřej Cedidla, tým čítá celkem deset lidí. Navíc spolupracuje s talenty ze Zlínského kraje i s Fakultou multimediálních komunikací zlínské Univerzity Tomáše Bati. I dál se chce se studenty propojovat a pracovat s nimi. Co se týče agentur, globálně pro Baťu od loňska dělá pražský McCann, eventy zajišťuje Locomotion, sociální média Swimming Pool, PR zajišťují Friendly Friends, fotografování IS produkce.