Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Bauer a Prima uvádějí tištěný čtvrtletník Ano, šéfe!

Magazín s propojením na Pohlreichovy televizní hlášky vychází v nákladu 50.000 výtisků.

Titulní strana nového časopisu Ano, šéfe!

Titulní strana nového časopisu Ano, šéfe!

Avizovaný časopis Ano, šéfe!, spjatý se stejnojmennou sérií televize Prima s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem, je tu. Na trh ho jako čtvrtletník v nákladu 50.000 výtisků uvádí ve spolupráci s Primou vydavatelství Bauer Media. Společně ho nazývají „interaktivním kulinárním časopisem“, bude totiž obsahovat i QR kódy, které lze naskenovat mobilem a zobrazit si tak další obsah z populárního pořadu – recepty či Pohlreichovy průpovídky. Magazín bude mít 68 stran, stát má 45 Kč, poprvé vyjde ve středu 14. září.

Jde o druhou takovou spolupráci televize Prima, respektive její marketingové agentury Solootions, a Bauer Media. První bylo letos na jaře uvedení časopisu Prima vychytávky s Láďou Hruškou. Časopis Ano, šéfe! slibuje v každém čísle reportáže ze čtyř restaurací, které prošly televizním pořadem, dál recepty i z dalších Pohlreichových pořadů Teď vaří šéf!, Šéf na griluRozpal to, šéfe!, tipy na restaurace a zajímavosti v jejich okolí a také „hravou komiksovou grafiku“.

Ukázka z časopisu Ano, šéfe!

Ukázka z časopisu Ano, šéfe!

 

Ukázka z časopisu Ano, šéfe!

Ukázka z časopisu Ano, šéfe!

 

Ukázka z časopisu Ano, šéfe!

Ukázka z časopisu Ano, šéfe!

 

Ukázka z časopisu Ano, šéfe!

Ukázka z časopisu Ano, šéfe!