Avizovaný časopis Ano, šéfe!, spjatý se stejnojmennou sérií televize Prima s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem, je tu. Na trh ho jako čtvrtletník v nákladu 50.000 výtisků uvádí ve spolupráci s Primou vydavatelství Bauer Media. Společně ho nazývají „interaktivním kulinárním časopisem“, bude totiž obsahovat i QR kódy, které lze naskenovat mobilem a zobrazit si tak další obsah z populárního pořadu - recepty či Pohlreichovy průpovídky. Magazín bude mít 68 stran, stát má 45 Kč, poprvé vyjde ve středu 14. září.
Jde o druhou takovou spolupráci televize Prima, respektive její marketingové agentury Solootions, a Bauer Media. První bylo letos na jaře uvedení časopisu Prima vychytávky s Láďou Hruškou. Časopis Ano, šéfe! slibuje v každém čísle reportáže ze čtyř restaurací, které prošly televizním pořadem, dál recepty i z dalších Pohlreichových pořadů Teď vaří šéf!, Šéf na grilu a Rozpal to, šéfe!, tipy na restaurace a zajímavosti v jejich okolí a také „hravou komiksovou grafiku“.