V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Bauer má Nostalgii, RF Hobby Staré dobré časy

Dvě časopisová vydavatelství uvádějí na trh podobné retro tituly za tutéž cenu.

Nostalgie a Staré dobré časy jsou si k nerozeznání podobny

Nostalgie a Staré dobré časy jsou si k nerozeznání podobny

Dvakrát Miloš Kopecký za 14,90. Tak na stáncích vypadá nabídka dvou nových časopisů vydavatelství Bauer Media a RF Hobby s retro zaměřením. Bauer přišel v úterý 26. dubna s měsíčníkem Nostalgie, doplní dva roky vycházející Retro, má 48 stran. RF Hobby nasadí měsíčník Staré dobré časy v pondělí 2. května, titul – prezentovaný jako další speciál magazínu Můj čas na kafíčko – bude mít 40 stran. Jak řečeno, oba měsíčníky se prodávají za 14,90 Kč.

Nostalgie míří na ty, kteří „si rádi zavzpomínají na showbyznysové hvězdy minulých let i na společenské fenomény z dob svého mládí“. Kromě celebrit nabídne materiály o dávno zmizelých místech, připomene dobové reklamy, módu první republiky či texty a noty starých českých šlágrů. „Časopis Nostalgie rozvíjí námi založený koncept emotivního retro magazínu, který u zralé generace vyvolává nostalgické vzpomínky na mládí a na nablýskaný svět hereckých či pěveckých ikon, jež se staly nesmrtelnými,“ prohlašuje publisherka společenských časopisů Bauer Media Etela Fiantová.

Podobně i Staré dobré časy mají být „plné osudů největších českých hvězd“, zaměří se ale vedle toho také „na osudy osobností nedávné minulosti“. „Vydavatelství RF Hobby přichází s časopisem, který na našem trhu rozhodně chybí,“ dodává navzdory podobné nové konkurenci mediální ředitel RF Hobby Jan Zeman. Šéfredaktorem titulu Starých dobrých časů Luděk Příhoda.