Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Bauer Media uvádí čtrnáctideník Retro, třetinu tvoří televizní program

Titulní strana 1. čísla magazínu Retro

Titulní strana 1. čísla magazínu Retro

Portfolio společenských titulů Bauer Media od středy 25. září rozšířil nový čtrnáctideník Retro o 48 stranách. Časopis nabízí příběhy známých českých i zahraničních herců a zpěváků, dále kulinární stránky, luštění a astrologii a televizní program o 16 stranách na dva týdny. Retro navazuje na úspěch dosavadního měsíčníku Rytmus života Retrospeciál. „Jeho motivující prodej inspiroval vydavatelství k zavedení nového samostaného titulu obohaceného o televizní program,“ uvedl Bauer. Prodejní cena se nemění, zůstává 18 Kč.