Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Bauer Media uvádí měsíčník pro ženy Můj svět

Vydavatelství Bauer Media vrhá na trh 150.000 výtisků nového časopisu za nízkou cenu.

Titulní strana prvního vydání měsíčníku Můj svět

Titulní strana prvního vydání měsíčníku Můj svět

Časopisové vydavatelství Bauer Media rozšiřuje své portfolio o vysokonákladový časopis Můj svět. Jeho první číslo vychází dnes, v úterý 16. srpna. Nový titul bude mít 100 stran a zaměří se na ženy od 35 do 55 let, chce být „jejich každodenním průvodcem, rádcem, inspirací a společníkem pro chvíle odpočinku“. Šéfredaktorkou Mého světa je Tereza Netolická, někdejší šéfka časopisu Joy v Burdě, publisherkou Markéta Vavřinová.

V segmentu měsíčníků pro ženy jsou největšími konkurenty Mého světa tituly vydavatelství Burda Praha Marianne (prodává bezmála 50.000 výtisků) a Svět ženy (přes 47.000). Novinku Můj svět vrhá Bauer na trh v nákladu 150.000 kusů a prodává ho za 12,90 Kč, přičemž Marianne stojí 69,90 Kč a Svět ženy 28 Kč. Svět ženy se ale nedávno posunul z masové do lifestylové polohy, připomíná Mediaguru. „Časopis ze segmentu vysokonákladových časopisů pro ženy s měsíční periodicitou v současné sobě na našem trhu chyběl,“ předesílá proto publisherka Vavřinová, „proto chceme tuto mezeru vyplnit a oslovit ženy, které ještě nezapomněly číst.“ (O ty, kdo ještě „nezapomněli číst“, se už od loňska uchází měsíčník Interview vydavatelství Empresa Media.)

„Sázíme na kvalitní obsah za rozumnou cenu,“ podotkla šéfredaktorka Netolická. Vymezila se přitom vůči „servisním časopisům s kratší periodicitou“, které podle ní nestíhají témata zpracovávat „důkladně a do hloubky“. „Servisu“ se ani Můj svět nezříká. Publisherka Vavřinová slibuje „kombinaci zajímavých příběhů ze života spolu se servisními informacemi z oblasti zdraví, domácnosti a trávení volného času, doplněné klasickými ženskými tématy, jako jsou móda, kosmetika či vaření.“

Za pozornost stojí, že Můj svět využívá název, o němž letos na jaře mluvila konkurenční Mafra, když hrozila, že pro ženy uvede nový měsíčník a také čtrnáctideník; ochrannou známku Můj svět si ovšem týden nato zaregistroval právě Bauer. Na trhu se přitom už nějakou dobu spekuluje o zájmu Mafry, kterou vlastní Andrej Babiš, přikoupit právě tuzemskou pobočku německého Baueru. Nic takového nicméně zatím oznámeno nebylo.