Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Benešová řídí digitál v Nestlé Infant Nutrition

Specialistkou na digitální aktivity dětské výživy Nestlé je místo Ivy Liškové Aneta Benešová.

Aneta Benešová

Aneta Benešová

Na pozici specialistky pro digitální média divize Nestlé Infant Nutrition potravinářské společnosti Nestlé nastoupila od ledna Aneta Benešová. Střídá Ivu Liškovou, která přechází coby digitální a marketingová specialistka do potravinářského řetězce Delmart, přítomného na českém trhu od roku 2014.

Úkolem Benešové bude celková digitální strategie jednotlivých značek kojenecké a dětské výživy v celém portfoliu Nestlé Infant Nutrition. V Nestlé Benešová působí od konce roku 2015, kdy začínala na mediálním oddělení. Předtím pracovala mimo jiné jako externí editorka Hubert Burda Media, jako manažerka facebookových stránek ekonomických tiskových titulů E15 a Euro, jako manažerka sociálních médií digitální agentury STLRS, account manažerka agentury Synergy Media a PR koordinátorka společnosti Petarda Production.