Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Best Communications rozšiřuje consumer tým

Na rychloobrátkové zboží se v agentuře zaměří Tereza Vachová a Markéta Špunarová.

Svůj tým zodpovědný za klienty z oblasti rychloobrátkového zboží posiluje PR agentura Best Communications. Jeho account directorkou se stala Tereza Vachová a konzultantkou PR pak Markéta Špunarová.

Tereza Vachová

Tereza Vachová

Tereza Vachová je v Best Communications zodpovědná za PR strategie, media relations, speciální eventy pro portfolio klientů zahrnující KFC, vybrané značky společnosti Rémy Cointreau, Kenwood, Madame Tussauds a turistickou centrálu Dolního Rakouska. Za její sedmileté působení v oblasti PR nasbírala řadu zkušeností především v sektoru FMCG, módy a farmaceutického odvětví. Tereza Vachová vystudovala bakalářský obor zaměřený na marketing a PR na Univerzitě Karlově v Praze, magisterský titul z komunikace a PR pak získala na LaSalle University. Mluví anglicky, španělsky a učí se portugalsky.

Markéta Špunarová

Markéta Špunarová

Markéta Špunarová se v consumer týmu zaměřuje na spolupráci a komunikaci s bloggery a dalšími influencery. Zajišťuje rovněž vztahy s médii a věnuje se navrhování i realizaci kreativních projektů pro klienty jako Kenwood či Rémy Cointreau, měla na starosti také projekt pro značku Coca-Cola. Markéta Špunarová pracuje v PR 4 roky a má zkušenosti především ze sektorů FMCG či módy, podílela se také na sportovních a kulturních projektech. Markéta Špunarová získala bakalářský titul na Slezské univerzitě v Opavě, kde vystudovala obor ekonomika cestovního ruchu.