Televize Prima oznámila, že se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci a že tedy další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generálním mediálním partnerem České Miss. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka České Miss. 

Big Data 2016

Další ročník konference o tom, jak chytře využít data k velkému byznysu

O tom, jak díky datům dosahovat lepších výsledků, budou diskutovat marketingoví manažeři ve středu 24. února 2016 v Národní technické knihovně.

Miloš Čermák

Miloš Čermák jako jeden z moderátorů minulého ročníku konference Big Data

Přijďte se seznámit s novinkami, trendy a především praktickými případovými studiemi o využití dat v byznysu. Program konference je koncipován tak, aby v něm hodnotu našli především zástupci marketingu a obchodu, respektive všichni, pro které je klíčový byznysový přínos nežli technologická problematika.

Médiář je hlavním mediálním partnerem akce. 

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr