Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

BigMedia vede Pavlas, Polišenský je v BigBoardu

Marek Pavlas jde do vedení prodejce venkovní reklamy z místa finančního ředitele.

Marek Pavlas

Marek Pavlas

Novým generálním ředitelem prodejce venkovních reklamních ploch BigMedia se stal Marek Pavlas, dosavadní finanční ředitel firmy. Ve funkci střídá Tomáše Polišenského. Ten bude z Prahy řídit finance mateřského BigBoardu, který má svá aktiva na Ukrajině a v Bělorusku. Současně se má věnovat vlastním projektům mimo oblast venkovní reklamy (podle obchodního rejstříku je například čtvrtinovým spolumajitelem firmy Postel, věnující se hostinské činnosti, a působí jako jednatel společnosti Living Room, pronajímající byty a nebytové prostory).

Tomáš Polišenský

Tomáš Polišenský

Pavlas pracuje ve skupině BigBoard přes 12 let. Začínal zde jako finanční ředitel pro Česko a Slovensko. Od roku 2007 působil v pozici finančního ředitele v Moskvě, kde zodpovídal za finance ruského BigBoardu. V roce 2012 se vrátil a stal se finančním ředitelem české skupiny BigBoard.

Ve spolupráci s O2 Media loni představil nástroj pro plánování a vyhodnocování venkovní reklamy BigPlan, který má zjišťovat mediální výkonnost venkovních kampaní. BigPlan plánuje firma v letošním druhém kvartálu představit ve vylepšené verzi.

BigMedia prodává venkovní reklamní nosiče pod značkami BigBoard, CzechOutdoor, Outdoor Akzent, Bilbo City a Railreklam.