Televize Prima se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci. Další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generální mediální partner. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka akce. 

BigMedia vede Pavlas, Polišenský je v BigBoardu

Marek Pavlas jde do vedení prodejce venkovní reklamy z místa finančního ředitele.

Marek Pavlas

Marek Pavlas

Novým generálním ředitelem prodejce venkovních reklamních ploch BigMedia se stal Marek Pavlas, dosavadní finanční ředitel firmy. Ve funkci střídá Tomáše Polišenského. Ten bude z Prahy řídit finance mateřského BigBoardu, který má svá aktiva na Ukrajině a v Bělorusku. Současně se má věnovat vlastním projektům mimo oblast venkovní reklamy (podle obchodního rejstříku je například čtvrtinovým spolumajitelem firmy Postel, věnující se hostinské činnosti, a působí jako jednatel společnosti Living Room, pronajímající byty a nebytové prostory).

Tomáš Polišenský

Tomáš Polišenský

Pavlas pracuje ve skupině BigBoard přes 12 let. Začínal zde jako finanční ředitel pro Česko a Slovensko. Od roku 2007 působil v pozici finančního ředitele v Moskvě, kde zodpovídal za finance ruského BigBoardu. V roce 2012 se vrátil a stal se finančním ředitelem české skupiny BigBoard.

Ve spolupráci s O2 Media loni představil nástroj pro plánování a vyhodnocování venkovní reklamy BigPlan, který má zjišťovat mediální výkonnost venkovních kampaní. BigPlan plánuje firma v letošním druhém kvartálu představit ve vylepšené verzi.

BigMedia prodává venkovní reklamní nosiče pod značkami BigBoard, CzechOutdoor, Outdoor Akzent, Bilbo City a Railreklam.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr