Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

BigMedia spouští e-shop billboardů Plakátov

Mediazastupitelství Bigboardu nabízí prodej venkovních plakátů přes internet.

Plakátov.cz využívá motivu Kluka z plakátu

Plakátov.cz využívá opět motivu „Kluka z plakátu“

Mediální zastupitelství BigMedia spustilo online nabídku všech venkovních reklamních ploch skupiny Bigboard, nazvanou Plakátov.cz. Nový „e-shop“ venkovních reklamních ploch má umožňovat jejich výběr podle typu a lokality. Každý týden je jeho součástí balík nových ploch k odběru a speciální cenové nabídky.

S heslem Billboardy přes internet bude spuštění webu podporovat celorepubliková venkovní reklamní kampaň navazující na projekt Kluka z plakátu, který bude provázet i samotným webem. Zatímco ale web Kluk z plakátu, jehož maskot se inspiroval stejnojmenným televizním Večerníčkem z přelomu 60. a 70. let minulého století, zůstává obchodní platformou využívající kontakt s obchodníkem BigMedia, Plakátov.cz má fungovat jako e-shop s možností výběru a nákupu ploch online nonstop. 

„Nákup online přes internet je dnes běžnou součástí chování spotřebitelů a vytvoření e-shopu, kde si každý bude moci sám plochy jednoduše vybírat a objednávat, je v dnešní době logický krok,“ tvrdí ředitel BigMedia Tomáš Polišenský.

K samotnému nákupu ploch se klient podle něj nemusí předem registrovat, stačí si jen vybrat plochy z nabídky a přesunout je do „košíku“ jako ve standardním e-shopu. Po vyplnění fakturačních údajů a odeslání objednávky klientovi přijde na mail potvrzení spolu s fakturou. Součástí Plakátova bude i online nabídka a přehled ploch ve všech českých krajích včetně Prahy, které si klient bude poptávat podle vlastního výběru. Na základě této poptávky by měl obratem obdržet cenovou nabídku.